Cum procedeaza BCR ca sa "rezolve" problema contractelor de credit fara consultarea clientilor

Data publicarii: 07-09-2010 | Finante-Banci

Clientii BCR cu contracte de credit in derulare sunt asteptati la ghiseele bancii, in perioada 13-19 septembrie 2010, pentru semnarea actelor aditionale prin care respectivele contracte s-ar alinia, potrivit reprezentantilor bancii, la prevederile OUG nr.50/2010. "Mobilizarea generala" este valabila pentru clientii cu contracte de credit/descoperit de cont, incheiate inainte de 21.06.2010.

Din informatiile cuprinse in invitatia transmisa  de BCR reiese ca prezentarea la ghiseu este pur formala, intrucat actele aditionale sunt deja redactate dupa "inspiratia" bancherilor. De mentionat este faptul ca nu se acorda nicio sansa clientilor de a-si exprima opinia si de a-si negocia dobanzile sau comisioanele, cu toate ca sunt parteneri contractuali cu drepturi egale.

Citeste totul in: Financiarul